Strategia zbierania śmietanki jest jedną z strategii cenowych polegającą na ustaleniu wysokiej ceny na nowo wprowadzany produkt na rynek
Młody, ambitny i kreatywny specjalista ds. marketingu internetowego i sprzedaży internetowej dzieli się wiedzą i doświadczeniem pomagając rozwijać Twoją firmę i odnieść upragniony sukces
czwartek, 5 listopada 2009
wtorek, 3 listopada 2009
Rozwój reklamy internetowej i metod określania płatności za reklamę internetową
Nie można by było napisać historii e-marketingu bez historii reklamy internetowej. Artykuł napisany poprzez wymianę maili z drążącym temat Panem Dominikiem.
Etykiety:
e-marketing,
koszt reklamy internetowej,
reklama internetowa
poniedziałek, 2 listopada 2009
Podsumowanie października 2009 w blogu e-specjalista
Minął kolejny miesiąc i przyszedł czas na jego podsumowanie. Już na pierwszy rzut oka dostrzec jednak możesz pewną anomalię.
Subskrybuj:
Posty (Atom)