niedziela, 30 sierpnia 2009

E-Marketing definicja

Po krótkim zapoznaniu z moją osobą przyszedł czas Byś mógł uszczknąć mojej wiedzy i przekonać się o jej wysokiej wartości.



Jako specjalista od e-marketingu jakiś czas temu wypracowałem na potrzeby swojej pracy definicje marketingu internetowego. Nie jest to typowo naukowa formułka mająca za zadanie w całości opisać wszystkie zagadnienia związane z e-marketingiem. Raczej traktować należy moja definicję marketingu online jako opis wykorzystywanego w praktyce do ściśle określonych celów narzędzia.

Moja definicja E-Marketing: Sztuka odkrywania, opisywania i wyjaśniania - za pomocą współczesnych technik informacyjnych - potrzeb naszych klientów pozwalająca dostarczyć im najwyższej jakości produktu i usługi te potrzeby zaspokajające, szybko i po atrakcyjnej dla nich cenie.

Jak pewnie zauważyłeś moja definicja e-marketingu w istocie również opisuje sam marketing, jak również może odnieść się do do każdego jego rodzaju. Wynika to stąd, iż przekonany jestem, że sam fakt wykorzystywania nowego środka komunikacji nie wpływa w tak znacznym stopniu na przedmiot komunikowania, by móc zmienić jego znaczenie.

Podoba Ci się Moja definicja marketingu internetowego?

Szukasz Specjalisty?

Przyślij Mi Swoją propozycję pracy!

Specjalista ds.Marketingu Internetowego i Sprzedaży Online
Miłosz Mateńko 

1 komentarz: