wtorek, 1 września 2009

Podsumowanie pierwszych 3 dni bloga"Specjalista e-marketing"

Przy okazji pierwszego dnia nowego miesiąca i dla ułatwienia w przyszłości postępów jakie mój blog dokonał w czasie postanowiłem notkę dnia dzisiejszego poświecić krótkiej statystyce pochodzącej  z google Analytics.



Za dzień poczęcia Mojego blogu o e-marketingu służącego poszukiwaniu przeze mnie pracy należy uznać 29 sierpnia 2009. Od tego dnia do 31 sierpnia 2009 roku na blogu pojawiło się oprócz mojej skromnej osoby 12 innych użytkowników. Razem dało to 39 odwiedzin (większość póki co moich) i 132 odsłony przy 41% wskaźniku odrzuceń.
Źródłami odwiedzin były głównie witryny odsyłające (za moją przyczyna zdecydowane pierwszeństwo miał blogger.com), pozostałe 8 witryn dały  pojedynczych odwiedzających. Odwiedziny bezpośrednie wyniosły 5.

Co do zawartości, palmę pierwszeństwa oczywiście posiada strona główna bloga ze 102 odsłonami, na kolejnym miejscu znalazła się podstrona z wpisem E-Marketing definicja posiadająca 10 odsłon następny w kolejności był wpis Wykształcenie, umiejętności i doświadczenie marketingowca internetowego z 9 odsłonami, dalej Kreatywny i zdolny specjalista od e-marketingu szuka pracy! 6 odsłon, a na końcu ostatni w sierpniu wpis czyli Usługa marketingu a marketing usług  posiadający 4 odsłony.

Jak na razie idzie dobrze zważywszy na cel strony i niskokomercyjny jej charakter (celem jej jest coś więcej niż pieniądze)

Pozdrawiam i czekam na Twoją propozycję pracy.
Specjalista ds. E-Marketingu
Miłosz Mateńko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz